poniedziałek, 15 września 2014

Sierpniowe książki

W tamtym miesiącu od nas Ola otrzymała tylko dwie książeczki, obie musiały mieć coś miłego do dotykania. Ta o kotkach jest super, na każdej stronie mnóstwo do dotykania a to możemy pogłaskać ogonek, albo uszka, albo nosek :) Ja ją kupiłam w TK Maxx za jedyne 15 zł :-)
I dostałyśmy całą górę książek od naszej sąsiadki, jej syn już z takich wyrósł ;) Ola bardzo zadowolona bo wreszcie jakieś książki o samochodach :)
Niespodziewanie ja również dostałam w prezencie książkę. Kiedyś przez kilka lat mieszkałam w Tarnowskich Górach i właśnie o tym mieście jest ta książka. Także było mi bardzo miło, choć niestety muszę przyznać, że jeszcze się nie zabrałam za jej czytanie. Za to na półce prezentuje się bardzo dobrze ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz