wtorek, 30 września 2014

Ostatnio ...

przeczytałam kilkanaście książek. A z nich podobały mi się te co na zdjęciu :) Od sasa do lasa :) Taka jestem - czytam, zbieram, interesuje się mnóstwem rzeczy. To mi bardzo odpowiada :)





 Upiekłam po raz pierwszy tartę z gruszkami. I na zdjęciu ta tarta wygląda bardzo smakowicie. A tak w rzeczywistości była ok, ale jak dla mnie ciasto było za twarde. Przepis stąd: http://www.malacukierenka.pl/tarta-z-gruszkami-od-babci.html


I wybrałyśmy się z Olą do biblioteki na zajęcia, prowadziła je pani z teatru. Trochę się obawiałam, że Ola będzie tylko siedzieć na moich kolanach. Ale nie, miała momenty odwagi i odchodziła ode mnie. Myślę, że zabawa była dla niej bardzo fajna bo nawet do tej pory mówi, że byłyśmy w bibliotece i tańczyłyśmy :) Nie wiem co ona z tym tańczeniem bo nawet przez chwilę tego nie robiłyśmy ;-D
Oprócz zajęć, ja spotkałam się z koleżankami i wróciłyśmy obładowane nowymi książkami do czytania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz