wtorek, 1 lipca 2014

Czerwcowe książeczki

I stało się. Zamiast kupować sobie książki ostatnio kupuje same dla dzieci. Na szczęście sprawia mi to wielką frajdę, bo w końcu jestem wielką miłośniczką książek dla dzieci. A teraz bez żadnych wymówek mogę kupować w dużych ilościach, no bo przecież Ola książki mieć musi! ;-)
W czerwcu dokupiłam jej jeszcze dwie. Najbardziej jestem zadowolona z Rymowanych cyferek. Świetne ilustracje i śmieszne rymowanki. Ola na początku podchodziła  z dystansem do tej książeczki a teraz sama chętnie ją wybiera do poczytania :-) Ulubioną jej cyferką jest 7. Nie mam pojęcia dlaczego :-)
I całe mnóstwo książek Ola w tym miesiącu dostała. Za co serdecznie dziękujemy wszystkim Ciociom i Eryczkowi :-)




1 komentarz:

  1. Bo siódemka szczęśliwa jest:) też zamówiłam Rymowane cyfreki:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń