piątek, 22 maja 2015

Kwietniowe książki

Nasze kwietniowe zakupy książkowe to jak zwykle większość dzieciowych, choć niekoniecznie wszystkie dla Oli ;) Dla siebie kupiłam Baśń o stalowym jeżu, ze względu na ilustracje Beaty Zdęby. I pojawiła się nowa książka Ewy Kozyry-Pawlak co myślę, że już wszyscy wiedzą, że jestem jej i jej męża wielką fanką :) Także przedstawiam wam Liczypieski, oprócz przepięknych ilustracji jest fajny, łatwo wpadający w ucho tekst. Bo książkę kupiłam oczywiście dla siebie ale czytam też Oli :) I podoba nam się bardzo :)
A na koniec tekścik Oli (jest ich coraz więcej) z dnia wczorajszego. Zrobiłam jej wczoraj porządek na półkach z książkami, skończyłam i Ola do mnie mówi: "Ale są ładnie poukładane. Dobrze, że dbasz o moje książki." :-)








Kolekcja książek Pawlaków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz